Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 11:39:43 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/06302 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Tormilinnu tee 1, Harju 
maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Tormilinnu tee 1, Harju maakond, Viimsi 
vald, Püünsi küla, Püünsi tee, Harju maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, 
Püünsi tee, Harju maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Tormilinnu tee 1, Harju 
maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Tormilinnu tee 1 (Üksikelamu, Piirdeaed, 
Ühisveevärk, Ühiskanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik, Piirdeaed) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27006983>  (menetlus nr: 
299568), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister